Nove etikete Staropramena iz Reprinta

Nova etiketa za Staropramen tiska se u Tiskari Reprint. Nastavak je to uspješne suradnje sa Zagrebačkom pivovarom, u kojoj je Tiskara Reprint tehnološki partner. Novi dizajn etiketa i boca cijelog asortimana nedavno je predstavljen u kavani Johann Franck pod geslom „Duh zlatnog Praga“.

Iz Zagrebačke pivovare Darko Ivančević, direktor marketinga Zagrebačke pivovare. poručuju: „Novi izgled Staropramena nadahnut je prepoznatljivim duhom Praga i zlatnim iskustvom uživanja u zaokruženom okusu, zavodljivoj zlatnoj boji i neodoljivoj pjeni. Spajajući moderan stil s dugom tradicijom koja seže u 1869., Staropramen je ostao vjeran svojoj viziji, odnosno kontinuiranom stvaranju inovacija, čime najbolje postaje još bolje. Vrhunska kvaliteta i slobodni duh Praga dva su glavna obilježja Staropramena, a to se odražava i na njegovom novom izgledu.“

Tiskara Reprint zadužena je da svaka pojedina etiketa na boci izgleda identično, da svaka bude vrhunski otisnuta, da svaki kupac Staropramena prepozna već po izgledu da je u boci vrhunsko pivo.