Dogovorene industrijske probe za nove klijente

Tiskara Reprint uspješno je nastupila na sajmu BrauBeviale2014 u Nürnbergu, svom prvom međunarodnom izlagačkom pothvatu. BrauBeviale je sajam specijaliziran za industriju proizvodnje piva, od sirovina i tehnologija, do logistike i marketinga. Iz Hrvatske se predstavilo samo tri tvrtke, od njih ukupno 1128. Reprint je predstavio svoj najjači segment poslovanja – papirnate etikete za pivo i druga pića, pa je slogan nastupa bio „specialized in paper labels for the beverage industry“.

Ulaganje u taj novi kanal marketinga i prodaje rezultiralo je dogovorom o industrijskim probama i početku ozbiljnih pregovora s novim klijentima. Najvažniji među njima su Birra Castello iz San Giorgio di Nogaro iz Italije, s kojima su već i prije postojali kontakti, ali ih je tek nastup na sajmu BrauBeviale uvjerio u međunarodnu snagu Reprinta.

Svi redoviti najveći klijenti Reprinta, naprimjer Carlsberg Group, Molson Coors i Heineken, također su došli na sastanke na štandu Reprinta i dogovorili se o produžetku poslovne suradnje. Predstavnik Molson Coorsa, vlasnika Ožujskog, Coors Lighta, Staropramena, Carlinga i mnoštva drugih pivskih brendova, iskazao je svoje zadovoljstvo suradnjom s tiskarom koja doista funkcionira pod svojim motom „svaki (re)print je identičan“, jer kako kaže „svaka etiketa na boci piva mora biti potpuna ista onoj pored sebe na polici ili u gajbi, konzistentnost boja i kvalitete otiska savršena, jer se time komunicira i kvaliteta piva, a to od Reprinta godinama dobivamo“.

Važnost novih poslova dogovorenih na BrauBevialu vidi se i po tome da je izvoz Reprinta u 2014. bio više od 21 milijun kuna, što je bilo 37,5% ukupnog prihoda. Udio prihoda od izvoza se povećava iz godine u godinu. Najznačajniji izvoz je u Italiju (58%), Sloveniju (30%), a najzanimljiviji na Kubu (8%).